Volver

I els guanyadors del Concurs d’Arts Visuals Premi Miquel Casablancas 2017 són…

Convocatòries
Miquel Casablancas

El jurat format per Julia Morandeira (comissària independent), Antoni Hervàs (artista) i Jesús Alcaide (comissari independent) han dictaminat que els guanyadors d’aquesta edició són:

Obra: No es homosexual simplemente el homófilo sino el cegado por el falo perdido, d’El Palomar (R. Marcos Mota i Mariokissme)

Projecte: Tombstones are not flat, de Carlos Fernández-Pello

Publicació: Reinscripciones, de Diásporas críticas (Rebecca Close i Anyely Marín Cisneros)

Comunicació gràfica: ¥€$Si PERSE

La de divendres va ser una gran nit, coronada amb la complicitat d’artistes i visitants.

Recordeu que el Concurs d’Arts Visuals Premi Miquel Casablancas no s’acaba aquí. Els membres del jurat es faran càrrec de tres projectes curatorials que desenvoluparan entre 2017 i 2018, que poden incloure a qualsevol dels artistes presentats al certamen, hagin estat o no finalistes o guanyadors. D’altra banda, Serafín Álvarez, responsable d’Ona, programa educatiu de Sant Andreu Contemporani, escollirà vuit artistes, també de tots els presentats, per articular la nova edició del seu programa.

Aprofitem l’ocasió per agrair la presència de tots els finalistes que van poder assistir i us animem a presentar-vos el pròxim any.

Esperem tornar a veure-us a tots el proper any i gaudir un altre cop de la vostra complicitat i companyia.

(link: https://www.facebook.com/pg/santandreu.contemporani/photos/?tab=album&album_id=1547830371916754 text: Fotos de la inauguració i del lliurament de premis popup: yes).

Volver arriba